Uno telefoni – på topp ?>

Uno telefoni – på topp

Om du vet någonting om Uno telefoni så är det att de har väldigt hög kvalitet på deras service. Uno själv beskriver det som ”en egen produkt hos oss”. Liksom alla andra tjänster som Uno erbjuder utvecklas och förbättras servicen varje dag i samma grad som dessa. ”Vi lever som vi lär och vi köper så mycket vi kan som tjänst i molnet” säger Uno telefoni. De är fullt medvetna om att man lätt kan känna sig borttappad, maktlös och utlämnad i någon annans händer. Uno telefoni vill dock att kunden ska känna en trygghet och alltid veta att hjälp finns att hitta på ett enkelt vis. På grund av det här lägger Uno telefoni stort krut på att service och support inom alla produkter och tjänster ska vara på topp. Läs mer här: ”Uppåt för Uno telefoni”.

Kunderna hos Uno är endast i behov av ett enda nummer för att kunna motta hjälp med hela sin telefonilösning. Det finns hjälp att finna inom operatör, hårdvara och växeltjänster. Uno telefoni anser även att det är viktigt med kompetenta tekniker som nås vid första kontakt, både när det handlar om telefon och mail. Det finns alltså inte personal som endast svarar, tar en anmälan och sedan skickar den vidare. Det finns inte heller en stor mängd autoreply meddelande som många andra företag gillar att skicka ut för enkelhetens skull. Uno telefoni vill ge kunderna tryggheten av att inte behöva besvaras av en robot, utan av en människa.

Mellan 8:00 och 17:00 är det fritt fram att höra av sig hur mycket man än vill. Det finns ingen som inte är välkommen, vare sig man är administratör eller slutanvändare. Man kan höra av sig i syfte om att utbilda sig, för att diskutera olika idéer, för att utföra en felanmälan eller för att göra ändringar. Givetvis har Uno telefoni ett stort antal kunder vars verksamhet är igång dygnet runt under hela året. Därför har Uno anpassat sin verksamhet så att de alltid har tid för sina kunder. Du behöver inte betala en krona. Det spelar ingen roll hur ofta eller länge du behöver hjälp, vilken tid det är på dygnet eller hur många ärenden det rör sig om. Allting ingår i Uno support. De tar varken betalt per ärende eller per minut.

Visst kan det ibland kännas som om det är för bra för att vara sant. Löften som görs men inte kan hållas. Uno vet själv hur det är, med tanke på att de själva är kunder hos många leverantörer och ibland har känt att de inte mottog den support som hade utlovats. Därför får man möjligheten att prova Unos support innan man själv blir en kund. Som en tumregel satsar Uno telefoni på att alltid vara snabba och pricksäkra för att kunna ge den bästa servicen möjligt. För att göra detta möjligt har de 4 nyckeltal varje månad som visar hur snabba och pricksäkra de är i sin service. Om du vill ha mer information om Uno telefoni kan du givetvis besöka deras Youtube kanal, Facebook sida, Twitter eller hemsida vid namn Unotelefoni.se.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *